Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Mål

Hm, vi har fått i läxa att skriva ner tre viktiga mål vi har i livet. Jag har så många så jag kan inte välja bland dom. Men nu har jag iaf dratt ut tre av alla målen. Någonstans måste man ju börja.. så jag tog de som var högt upp på listan, rätt smart x).
Så nu ska jag bara skriva om när jag vill få dessa målen avklarade och varför typ eller hur eller nått. jag vet inte. Jag har tappat bort pappret, kan ligga där nere någonstans.
Men nu orkar jag inte plugga längre, ska gå ner och kolla om pappsen kan köra mig till affären trotts vårt lilla gräl innan, sen ska jag nog fortsätta plugga.. om jag inte tar det imorgon då vi har håltimma typ. Får se :P
//Kramar
PS. Jag har gett mig. Jag är här med nu medlem i Facebook. Galen? Ja. D.S

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Bli vän med mig på facebook! :D

2009-03-03 @ 20:56:48
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0