Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Malmö

Nu har jag landat i Malmö, eller det gjorde jag vid sju tiden efter att ha suttit på tåget en halvtimme längre än väntat - tåget var visst försenad..

Iaf, sen jag kom hit har det inte hänt mkt. Jag har fixat lite med headern som jag aldrig blev klar med i skolan.. sen har jag kollar på Så ska det låta vilket var väldigt längesedan jag gjorde. Trevligt :)
Sen angående designen.. får se om jag behåller den.. Det gör jag tillsvidare, får se om jag orkar jobba klart med den senare :P

Men nu är jag trött och längtar efter att få bädda ner mig så att jag kan fortsätta läsa i min bok :) Jag hoppas att ni har det bra var ni än nu befinner er.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Anonym

shit, denna idioten tycker djurplåger är okej!



http://piinkys.blogg.se/2009/march/pals-vem-bryr-sig.html

2009-03-07 @ 11:26:57
Postat av: Eleonor

SV: Åh! den är ju riktigt snygg! :)

2009-03-07 @ 13:01:19
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0