Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Man lär sig nått nytt varje dag.

Ja det gör man sannerligen. Som tidigare, medans jag fortfarande satt i skolan och tråkade. Då satt jag vid datorn och läste lite trött på BBC News, klickade mig in på nyheter i Sverige.. Hittade inte så mycket, eller kollade inte så noga visserligen. Men när jag bläddrat mig lite längre ner på sidan fick jag ta in ny information som jag inte visste om Sverige.

"Full name: Kingdom of Sweden"

Någon som visste att Sverige inte bara heter Sverige? Själv hade jag som sagt ingen vetenskap om detta förrän idag.

Kommentarer
Postat av: A -*

åå tack så mycket<3, joradet kan man nog säga hehe :P

2009-03-27 @ 16:42:06
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

Händer ikväll då :)?

2009-03-27 @ 19:54:52
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

Hahahaha jaa det är en riktigt fördel hahaha :D:P



Frågade jag vad jag skulle göra ikväll eller i helgen? haha seg jag är haha

2009-03-27 @ 20:27:40
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: MJ

Det är för såna som vill vara viktigpettrar - "Sverige är en monarki vettu" säger dom xD

2009-03-28 @ 10:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0