Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Ale - Falkenberg

Ja, det var ju borta match mot Ale idag.. Vi började bra, 0-7 (till oss), i början.. men den vet jag inte vad som hände.. För helt plötsligt drog Ale ifrån..
Slutresultatet blev 92-37. Men jag tycker att vi kämpade på bra ändå :)
Själv.. i sista perioden.. skulle jag ta en av returerna.. försöka iaf.. det tänkte en alespelare oxå.. så på nått sätt råka hon slå(?) till min arm och jag fick ont i den igen.. Uppfatta inte riktigt vad som hände, men fick iaf långt om länge byta så jag fick sitta på bänken den sista minuten.
Men men.. känns lite bättre nu, är lite stel i armen bara.. förkylningen.. hm, ja den är kvar. Huvudverk har man oxå.. Men annars är allt bra :P
Tyvärr blev det inga bilder då ingen hade någon tanke på att ta kort.. även om kameran var med så kom den aldrig upp ur ägarens (Natsas) väska. Men men.
Nästa lördag möter vi Kortedala hemma.. Tyvärr kan jag inte vara med då jag jobbar, men jag säger bara lycka till tjejer :D
//Kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Tråk att du skadar dig iaf

2009-03-22 @ 15:18:37
Postat av: MJ

Jag tyckte den var fantastisk. Synd bara att lyckan blev kortvarig :'(

2009-03-22 @ 19:40:54
Postat av: MJ

Vi borde ha filmkväll igen ^^

2009-03-22 @ 20:13:47
Postat av: MJ

Du, jag och Eleonor? ^^

2009-03-23 @ 13:04:41
Postat av: MJ

Ingen aning, har försökt med kodord och chiffer och liknande men det har vi bara skämtat bort xD Men hon skulle nog inte dö av att träffa mig igen, Twilight gick ju bra :)

2009-03-23 @ 13:48:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0