Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Match | Falkenberg - Trollhättan

Ja, i lördags så hade Falkenberg en hemma match. En match mot Trollhättan. Själv kunde jag inte vara med, ville juh eftersom jag inte har mött Trollhättan tidigare. Men jag fick helt enkelt stå och jobba och känna mig nervös undertiden.
Någon halvtimme innan jag skulle sluta dök en av cocherna upp, Lavelle, och blev överraskad att jag satt där bakom kassan. Men han var iaf snäll att berätta att vi förlorade.

På efterhand fick jag veta att det var en jämn match i början, men att Trollhättan mot slutet ledde ännu mer. 33-53 blev slutresultatet. Men av vad jag har uppfattat så kämpade flickorna väldigt bra :) och det är det som är det bästa, oavsätt resultatet. Men, en dag.. Innan säsongen är över, så ska det bli en vinst till oss. Undrar när bara ^^



På fredag är jag dock inte med och tränar :/ ska till Malmö (: Nästa fredag igen är det ingen träning heller, utan det är bowling som gäller. Vi baskettjejer ska se hur det går när vi är i en bowlinghall x). Får se vem som är bäst ;D helt utan tvekan är det inte jag :P

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Hehe jepp :) när jag kommer hem till dig kan vi ta det? :D

2009-03-03 @ 15:43:35
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: YES DET VAR DET :D

2009-03-03 @ 15:46:19
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Så bra :D (jag längtar) x)

2009-03-03 @ 19:30:38
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0