Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Men våren då?!

Jag hörde innan idag.. av "Babbsan" att det tydligen skulle snöa imorgon, hon trodde oxå att det kanske till och med skulle börja snöa redan i natt :( Det fina vädret är borta.. Molnen som man såg redan då var inte långt borta - någon timme senare var det mörka moln så långt ögat kunde se.

Så, kommer man vakna upp imorgon och titta ut genom fönstret och se snö eller kommer det vara solsken? Det återstår att se antar jag.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Jag är tveksam till förlaget, alltså, men samtidigt vill jag bli författare. Ja, farmor säger att jag är släkt med MacDuff (var inte han mördaren?) men hon säger även att vi är släkt med Kung James I av Skottland/Irland och det har jag svårt att tro, farmor är som hon är ^^

2009-03-27 @ 09:53:19
Postat av: A -*

Grymt mysig blogg :D

Allt bra med dig :)?

2009-03-27 @ 13:16:58
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0