Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Morsning korsning

Det har vart en knasig morgon.. tycker jag.. och ändå har jag inte varit vaken så speciellt länge. Tror det började med att jag vaknade runt fem-halv sex någon gång och kände mig yr - Och det även om jag blundade och låg helt still. Sen när alarmet gick igång blev jag yr igen. Helt utan någon anledning. När jag gick ner så gick jag typ i sicksack.
Balansen är något bättre nu, men hur ofta händer det ? Mig händer det lixom aldrig - förutom idag. Knasigt värre. Hoppas bara att balansen kommer tillbaka innan idrotten börjar x).
Ser ut att bli en fin dag idag :) - på tal om fin.. i tisdags (tror jag att det var) så snöade det ganska rejält när vi satt och åt. När vi var klara så var snöskuren oxå det. Snacka om att det var knasigt oxå.
Nu ska jag ta och göra mig iordning.
//Kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Sara, jag tycker du ska ta det lugnt hädanefter med idrott och basket o liknande när du känner dig yr eller är småsjuk. En tjej i skolan dog när hon tränade och hon var sjuk :( Man vet aldrig vad det kan vara. Bryr mig ff om dig :)

2009-03-26 @ 09:41:52
Postat av: Anonym

Vad är det för coacher som låter er träna om ni inte mår bra!? =O ><

2009-03-26 @ 14:51:01
Postat av: Sara

Till Anonym; De låter oss inte träna om vi inte mår bra. De sätter en på bänken och så får man sitta och kolla på.

2009-03-26 @ 14:56:20
URL: http://saarandersson.blogg.se/
Postat av: MJ

Jag råkade bli anonym där. Jag är släkt med MacDuff i Macbeth :)

2009-03-26 @ 16:12:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0