Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Nai ! :(

Okej, nu sitter jag på textkommunikationen och undrar vad jag ska göra de två timmar och 40 minuter som är kvar innan den sista lektionen börjar.. Nu är det så här.. jag har glömt mitt USB hemma och kan inte arbeta nu på textkommunikationen.. Min film blev ju förstörd igår pga av dumma lilla mig.. så jag har ingen aning om vad jag ska göra nästa lektion heller.. Antigen går jag ut och tar fler kort.. eller så sitter jag i PC salen och tråkar som tusan.
Så.. Vad ska man göra?
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Haha det låter bra det ;)

2009-03-11 @ 15:06:29
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

PG:A LITE :D

2009-03-11 @ 15:46:35
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0