Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ovillig olycka

Jag har nog aldrig hart så här ont sen jag stukade mina fingrar i nian på en basketträning.. Fast denna gången var det ingen träning och inte så likt basket heller. Detta var på gympan i morse. Har inte lika ont nu som innan, men ont har jag. Vi hade nån ny grej på gympan.. kommer inte ihåg vad det heter, men man skulle inte se nått och så skulle man i ett lag försöka skjuta/rulla bollen till andra sidan - förbi motståndarna - och göra mål. Låter kanske som en baggis? Nej, det var det inte för vi hade bindel för ögonen. Men hur visste vi då var bollen var? Bollen hade något liknande klockor som lät när bollen var i rörelse. Så denna sport är för de som kan förlita sig på sin hörsel så att säg ^^

Laget jag var med i skulle rulla iväg bollen till andra sidan.. Nämner inga namn men ** visste inte var han stod och råkade träffa mig ganska hårt. Och med tanke på att bollen var ganska hård oxå (typ liknande en medicinboll), så gjorde det ganska ont. Men jag klandrar honom inte! Varför skulle jag göra det om han inte visste var han själv stod eller var jag befann mig? Fick iaf gå till skolsyster efter att smärtan inte lagt sig och hon sa att det inte var något allvarligt :) Fick armen lindad och fick gå och byta om - vilket tog dubbelt så lång tid som det brukar göra.

Nu sitter jag här och väntar på att vi ska sluta så att jag kan komma hem och få mer tabletter (tabletterna jag fick av skolsyster hjälpte inte ett dugg) sen ska jag vila och sedan åka till skogstorp.. troligtvis skälla på några småungar som alltid klänger på mig och sedan åka hem x) höhö.

Hoppas ni har det bra :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Jag såg detta xD Jag hade inte läst det inlägget du skrev under och så var jag stressad av någon orsak (?) räcker det som en bra bortförklaring? xD ;)

2009-03-12 @ 15:43:58
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Åh det låter bra det (A)



Den där leken låter sjukt roligt :) men ej bra för att du har ont :S

2009-03-13 @ 15:35:35
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Michael James

Hoppas du mår bättre nu efter den leken.

2009-03-14 @ 10:05:30
URL: http://www.metrobloggen.se/Nextshakespeare
Postat av: Eleonor

SV: Haha ja den var god men enligt Göran så skulle det bli mer Salt xD



Skojar du? det måste jag testa! :D

2009-03-14 @ 11:27:11
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Allt Om The Hills.

Om du älskar The Hills så har du nu chansen att vinna hella säsong 2 på min blogg. Kika in och var med i tävlingen du också!

2009-03-14 @ 13:01:09
URL: http://alltomthehills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0