Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En dag i Malmö

Ja, eftersom man är i Malmö så har man inte undgått att stöta på flera polisbilar. De fanns verkligen överallt. Har nog inte sett så många på ett och sammas ställe.. Anledningen var ju självklart pga demonstranterna som protesterade mot Davis Cup-matchen mellan Israel och Sverige.. 


Innan detta så åkte jag och mamma till Burlöv center och kollade lite i affärerna där. Inhandlade en snygg klocka på 200 kronor. Får se om jag kanske köper den andra klockan imorgon (a), skadar inte att jag har fler än en ? (a) ^^ 
Iaf, nice var det :) komma ut på nya "äventyr" är alltid roligt och eftersom jag aldrig varit i Burlöv center så var det mycket att upptäcka. Men jag gick runt där som om jag hade gått där några gånger innan. Hittade bättre än mamma *stolt* fast det är inte så svårt att förstå sig på det om man vet att jag har bättre lokalsinne än henne.

Efter detta åkte vi vidare, tillbaka till Malmö, till en av mammas vänner och var där en liten stund innan vi stack tillbaka till lägenheten :) Väl hemma kollade vi på Melodifestivalen, för första gången detta året om jag ska vara ärlig. Kan säga att det gick bra i början.. då jag sa "den ska vidare" "den ska inte vidare".. Men sen när andra omgången var så gick det inte lika bra. Men men, jag bryr mig inte så mycket om det igenligen.. tror jag (?)

Imorgon åker jag hem, men innan det ska jag och mamma försöka ta oss ner till Mobilia och kolla in affärerna där :) Sen får jag se vad som händer..

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Klart :) <33

Åh när jag och pappa var i sthlm var det fullt med polisbilar och ambulanser! till och med poliser som red haha, snacka om skillnad emot Fbg :)

2009-03-08 @ 12:43:47
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0