Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Resultat

Fick reda på idrottsprovet vi skrev i torsdags.. Eftersom jag hade fått ig på det första provet vi gjorde någon gång i höstas (tror jag) så fick jag göra omprov på det samma dag som det andra. Så två prov på samma dag och i samma ämne. Men det gick bra :)
På ena provet fick jag G och på det andra VG :) Känns fint :)
För övrigt har det vart solsken två dagar i sträck nu, okej, visserligen har det vart lite molnigt idag, men vid lunchtid var det riktigt fint väder :) Känns gött, snart är våren här på riktigt. Kanske inte riktigt ännu, men snart :D:D
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

JAG VILL HA VÅR MED MASSA VÅRMODE :D 3

2009-03-05 @ 19:24:53
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Isabelle

Längtar till vååååååren!!! <3

2009-03-06 @ 12:28:39
URL: http://missbabybelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0