Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Something

Då ska man snart dra till jobb.. Men innan det så får jag nog ta och piggna till lite mer. Har visserligen vart uppe sen typ tio eller nått.. Men har legat och läst och kollat på tv så jag har inte piggnat till så mycket.. Men om jag inte hinner piggna till gör jag la det när jag går ut i solskenet och sätter mig cykeln. Brukar piggna till då :)
Armen är bättre idag :D Kan röra den mycket mer än vad jag kunnat sen i torsdags.. Men helt okej är den inte :(, vissa rörelser kan jag inte göra ännu, men snart :) Får försöka jobba med höger arm så mycket som möjligt idag för att inte anstränga den andra armen.. (Oj, så här förnuftig brukar inte jag vara :S (?))
Var på träningen igår :D tråkigt att sitta och kolla på :( Ville ju vara med och träna.. Men jag kände innan träningen att jag inte ens kunde springa utan att få ont i armen ( - sprang bara för att Alicia jagade mig pga av att jag gjorde en grej - hämd lixom :P, men det är en annan historia), så jag var inte med. Hade inte planerat att vara med heller. Bara skotta.. men det gjorde jag inte. Satt bara på en plint och lutade mig mot den kalla väggen och kollade på..
Anne frågade iaf om jag kunde hänga med henne till bussen någon halvtimme innan träningen slutade, så jag hängde med :) Satt och snacka med henne ett litet tag - kul :) och sen när bussen kom stack jag hem.. Vet inte riktigt vad jag gjorde när jag kommit hem - har absolut inget bra minne x).
Iaf, inget roligt händer i helgen. Får se vad som händer imorgon.. beror nog lite på väder och vad jag är för på humör :P
Hoppas ni har det bra :)
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0