Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

The bird in the morning sun

Hur härligt är det inte .. att få vakna upp utvilad och till fåglarnas kvitter medans soln försöker tränga sig in i ens rum (trotts gardiner) ? Så fort det händer mig känner jag verkligen att det kommer bli en bra dag. Varesig om det utger sig att vara sant eller ej så vaknar jag på "rätt sida" och är glad hela dagen, oavsätt om något går fel.

Sån dag kommer det nog vara idag. Så med ett leende på läpparna avslutar jag här..

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

JAG ÄR SKITGLAD IDAG! ENBART FÖR SOLEN xD OCH FÖR ATT JAG FICK MVG PÅ ETT SO ARBETE, OCH LITE GLAD ÄR JAG OCKSÅ FÖR ATT JAG SKRIVER MED STOOOOORA BOKSTÄVER XD

2009-03-18 @ 15:37:39
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: A -*

Varsågod :)

Så bra då :)

nja inte så specielt bra :/

2009-03-27 @ 14:01:57
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0