Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Träning

Yes, skönt! Var med på träningen idag :) Kanske inte på själva träningen då jag tränade lite för mig själv. Eller träna och träna, jag sprang medans de andra spela match ^^. Var iaf med på skott-tävlingen, vilket gick bra - laget jag var med i vann :) Själv gjorde jag inte så många poäng, kanske 5-7 av 40 (?). Har ju inte skottat på hur länge som helst! (Hehe, skyller på det ;)
Iaf, så min träning bestod av skott tävling och intervallträning (tre runder) sen mot slutet när de körde stress så körde jag idioten ett par gånger :P Känner att nu har jag gjort mitt. Men konditionen är fortfarande inte på topp, fast den är bättre än vad jag väntat mig.. men än är jag inte klar. Ska försöka få upp konditionen tillräckligt till bib-testet vi ska köra (för de som missade den för någon vecka sedan) efter lovet någon gång. Så jag har några få veckor på mig :)
Nu sitter jag och väntar på att Merlin ska börja, undertiden kollar jag på Jordan, rättsläkare.
Innan jag slutar så vill jag bara säga krya på dig Eleonor(!)  :)
//Kramar

Kommentarer
Postat av: A -*

aahhah okej : jag baah när jag såg den baah "jaa bra att du väntar vem är du?" hahahah

2009-03-31 @ 08:25:57
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

hahaha okkej ahha :d



förövirgt dendär saken där upe, usa resa :D? vart?

2009-03-31 @ 09:27:45
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

haahha usigt :D



men åå fyfan va härligt:D Är grymt avundsjuk:D:D

2009-03-31 @ 12:13:23
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0