Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Våren är inte kommen ännu (?)

Det var som jag trodde.. Snön fanns där på backen när man drog undan gardninerna. Trååk :( Hade vant mig vid tanken på att det är vår :) Nu sitter jag här med Nissans vante som jag inte riktigt vet vad jag ska göra med. Får inte tag på Nissan, så jag vet inte om hon saknar den eller ej. Hehe, jag var ju busig på lunchen, snodde vanten (a) glömde av det sen och när jag kom upp till Media så märkte jag att jag hade en vante i fickan. Helt oventande. Men men, hon kan la få den på söndag om inget annat :) Händer senare då? Ingen aning. Slutar snart så ska antagligen cykla hem och bara softa. Sticka till träningen och se vad de ska hitta på idag. Kommer inte vara med idag heller :( Kanske på måndag.. får se hur jag känner då :) //Kramar

Kommentarer
Postat av: A -*

Haahah okej :P



nja något sånt ja.. :/ Vet inte har haft typ nå slämåstämbanden men sjungt ändå och dragit å mig någon överansträngning :/

2009-03-27 @ 15:55:11
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: A -*

Nää :/

men aja får väll ta och bita ihop nurå :/

2009-03-27 @ 16:23:17
URL: http://amandavardet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0