Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En rubrik här tack

Jaha, ännu en härlig "sommar"-dag. Fast man får nog kalla det mer för en riktig vårdag, för att solen skiner, molnen finns där, men de är tunna. Det är bara den kalla blåsten som gör att sommardagen förblir en vårdag - iaf för mig.


Det har vart lungt i skolan idag. Hade redovisning på svenskan - Shakespeares Macbeth. Det gick inte så bra för min lilla grupp då vi hade ungefär hälfen av bilderna klara och hittade ungefär 3/4 av dom bilderna som var klara. Så vi hade bara ca 8 bilder att visa.. av 20(!) Så jobbigt kan det bli om en är sjuk och har hand om de flesta bilder, fast det gick ju bra ändå :) Idrotten.. var helt okej. Körde lite jägarboll följt av plintbasket och kinesiska muren. De 10 sista minutrerna körde vi spökboll. Jag var dock bara med på jägarbollen och halva plintbasketen då armen bestämde sig för att det var nog, så jag satt på bänken under kinesiska muren, men var med under spökbolls-minutrerna ^^ Sen hände la inte så mycket mer.. mediekommunikationen är ingen ide att gå igenom då vi bara hade genomgång. Kan sen berätta att vi typ blir lediga ons-fre nästa vecka då lärarna och treorna sticker till Stockholm. Men vi har ju två lektioner som vi fortfarande ska gå på - ival (Kinesiskan) och idrotten. Sen ska vi få massa uppgifter som vi ska göra. Har fått en av.. kanske fem(?) Ingen aning. Uppgifter ska vi nog få iaf. Senare i veckan.. eller på mån-tis.


Nä, ska inte tråka ihjäl er mer.. tänker bara tillägga en grej.. Som ni kanske vet håller klassen på att skriva en tidning; vill ni bikta er till tidningen så får ni gärna gå in här och skriva - ni är självklart anonyma om ni så vill :)


//Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0