Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

HangHai

Om lite mer än en månad så åker jag och tjejerna (Nissan, Emma och resten av kören) till Liseberg, som vi alltid gör varje år :).

Iår är det en ny aktraktion på Liseberg som man (iaf jag) bara måste åka; HangHai.
Den 16 m höga och 38 m långa aktrationen snurrar 9,5 varv/min och rymmer 40 personer (ca 1000 i timmen)



Längtar :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Kan du åka lite åt mig med? (A)

2009-03-23 @ 16:21:16
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: MJ

SV: va?

Hur vågar du åka sånt? =O

2009-03-24 @ 12:05:10
Postat av: MJ

Min mage vrids ut och in om jag åker sånt. Flygplansturbulens räcker väl ^^

2009-03-24 @ 13:14:37
Postat av: Eleonor

SV: JAAAAAAAAAA TACK :D

2009-03-24 @ 16:55:56
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0