Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Pelle och andra bilder från veckan.

Min lilla skitunge till katt (a) var nyfiken på vad det var som lät utanför fönstret innan. Så även om han vet att han inte får sitta på fönsterbänken så hoppade han upp dit iaf för att titta efter vad som gjort ljuden. Fåglar självklart ^^.



Han var snäll nog att posera framför kameran en liten stund innan han bestämde sig för att fåglarna inte var något intressant. Så han hoppade ner och la sig mellan mig och datorn..




Sen tänkte jag visa lite andra bilder från vårvädret tidigare i veckan.. När jag ändå håller på lixom :P

Årets första pinnglass - oj nej där ljög jag. Men årets första Twist iaf :)


//Kramar

Kommentarer
Postat av: A -*

shaah okej :P

joo ivkäll blire robinsson och datorn haha sjdå :)?

2009-03-28 @ 19:58:04
URL: http://amandavardet.blogg.se/
Postat av: MJ

Du nämnde i din blogg för ett tag sen att du mindes nån scen som du inte visste om det var Lilla huset på prärien eller Dr Quinn.

Kke kan hjälpa dig om du kan förklara :)

2009-03-29 @ 12:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0