Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Resereportage i tidning :)

På lunchen hade vi "elevhandledning" något vi inte brukar ha. Men nu har (och ska) ha det rätt ofta med tanke på att vi ska göra skoltidningen fast.. det heter inte skoltidningen (enligt lärarna..) så om jag ska använda deras ord så får det bli magasin/tidning. Iaf, vi satt och diskuterade lite om vem som skulle göra vad och vem som skulle ta hand om vilket.
Så ja, vi pratade och när vi inte kom på vad vi sagt förra veckan, då vi la fram förslag.. så tog vi fram det pappret för att se om det fanns något som fortfarande var lockande. Efter en liten stund säger Lovisa (som läste listan) resereportage och läraren (samt Lovisa som frågade samtidigt) undrade "Vem är det som ska ut och resa?" Jag räcker upp handen, för ja, jag ska ju ut och resa :) Tilde säger att hon ska till Frankrike. Frågan till mig var vart jag skulle. USA sa jag och typ alla bara "oh" och så på två röda sekunder blev det "Sara kör resereportage om USA". Sedan satt vi och snackade lite om det och läraren bara "Jag ser hur avundsjuka dina klasskamrater blev nu.." Själv vet jag inte för jag kollade inte.. ^^
Iaf, då ska jag ta massa kort och skriva massa anteckningar - fast det hade jag tänkt att göra iaf. Gillar mitt nya "jobb" mohaha x). Fast problemet är nog lite vad jag ska göra innan resan.. Fick ju sticka innan textkommunikationen började för att kinesiska dagen skulle böra.. Får kolla upp det imorgon.
.. eller inte alls. Har ju inga lektioner imorgon(?) Måste se om jag får tag på en i klassen ikväll för att se om det blev bestämt om vi skulle få ledigt eller om vi skulle göra något annat. Annars är jag ledig imorgon :D:D
//Kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Det borde finnas 60 hour minst en gång i veckan, då lär det hända grejer ^^

2009-03-18 @ 09:57:58
URL: http://metrobloggen.se/nextshakespeare
Postat av: MJ

Nä, man inför en mystimme istället för filmtimme =P

2009-03-18 @ 10:11:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0