Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

2 maj

Idag har jag och mamma vart i stan. Inhandlade ett par shorts samt en tröja på vero moda. Sen blev det en film på Åhlens.. Sen blev det nog inte så mycket mer för mig.

Efter stadsturen åkte vi ut till Falsterbo och åt bruch på en av deras golfbanor. Mycket gott var det :) gick sedan en liten promenad där. Sen fick vi en sight-seeing runt Falsterbo/Skanör. På ett ställe (i Skanör) fann vi väldigt många svanar må jag säga. Sen var det tre killar i typ 10 års åldern kanske som fiskade. Sen åkte vi hem.



Senare på kvällen åkte vi ner till stranden och grillade. Det blåste inte så mycket men det var ganska kallt ändå. Solnedgången var fin som vanligt iaf. 


Alla bilder (utom den sista) kan man klicka på om man vill se en större version.

Har haft en bra och rolig dag :) 
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: JAHA, OKEJ :)

2009-05-02 @ 22:34:56
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: MJ

Vad blev det för känsla din bild?

2009-05-05 @ 11:05:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0