Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

CD

Sitter just nu och lyssnar på en gammal CD skiva som jag fått från en gammal go vän - som jag förövrigt saknar och tycker att man borde ses någon gång snart!

Det är låtar från Kult Klassiker, där bland annat fågeldansen är med :P Men gillar hela skivan. Den får mig att tänka på den gamla goa tiden - och jag har ingen aning om varför - men jag bryr mig inte om varför.
Har ingen aning om vad jag ska göra idag. Typ film maraton ? Troligtvis att det blir så för det är urkasst väder :/
Imorgon eller på söndag ska iaf ta tag i att läsa bloggar igen. Ligger verkligen efter - de bloggar jag lagt in på bloglovin' är det typ strax över 100 inlägg som jag ska läsa - och mer lär det bli. Men jag har verkligen inte haft humöret att läsa några bloggar - knappt ens mina vänners heller :/ - men får se om jag orkar i helgen.

Ikväll kommer iaf den efterlängtade serien Smallville, säsong 8. Det finns nog ingen annan serie som är så bra som Smallville. Kärlek till den :)

Hubba bubba zoot zoot   x)  (den låten är bra x) )

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Beatrice [ foto , kläder & vardag]

hihi okej :)

2009-05-22 @ 13:04:07
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

jo :D

2009-05-22 @ 16:20:32
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: MJ

Kärleken skulle vara enklare :-P

2009-05-23 @ 07:07:50
Postat av: matilda

nåt kul som hänt idag? :D

2009-05-23 @ 17:49:35
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0