Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Dumma rubrik ^^

Jaha, ingen sovmorgon idag då :/ Men vakna till rätt fort ändå sen :). Var hos sjukgymnasten i morse för min arm. Fick med mig lite grejer hem som jag ska använda + några övningar. Hoppas armen blir bättre nu bara :)
Skolan sen, har vart helt okej. Lite tråk mot slutet. Vi gick en promenad på naturkunskapen för att kolla löv/träd och när vi kom tillbaka hade vi ett litet prov på de träd vi sett. Solen värmde iaf :)
På lunchrasten gick jag och Cecilia till Kullens igen (var där för typ två veckorsedan kanske). Denna gången var det jag som köpte skor, som kanske dyker upp senare ^^
Nu om en timme ska jag möta Nissan. Leta efter nått till en person - berättar mer om det om någon dag eller två ^^. Ska se om jag kan sno Nissan till VeroModa och JC sen oxå ^^ Sen får jag se om jag kan genomföra en annan plan - skolgrej. Ska försöka filma gestaltningen och jag hoppas att Nissan har lust att låna sina ben och kanske cykel till den - om inte kanske hon kan hjälpa mig filma ^^
Men får se om det blir nått av det, fick för en gång skull med mig banden till videokameran med mig hem - som jag glömt förut.
//kramar

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jaså, blir det? :O Det visste inte jag, varför blir det de? :) Hehe okej, nj jag sitter på jobbet och tänkte ta mig en kaffepaus =D

2009-05-11 @ 15:23:03
URL: http://gabriellawestlund.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

nej kan förstå det.. men skolan ska jämt komma med så dåliga filmer.. :(

2009-05-11 @ 16:02:31
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

åhh , vad roligt! (:

åh vad roligt med resor det älskar jag! :D <3

man får minnen och mycket bra bilder (: <3

2009-05-11 @ 19:07:17
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0