Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

En eftermiddag med Ajjeh

Jag stack till Lund idag. Var där strax innan ett. Där mötte Ajjeh upp mig och vi gick runt i stan och letade efter affärer som var öppna - vilket vi inte hittade - förutom Åhlens och cafeer och mataffärer xP

Vi blev hungriga och hittade McDonnalds och gick in och beställde Happy Meal - jätte längesedan jag åt sådan! - men det var gott :) fick nån konstig leksak med som Arvid och Oskar får kivas om nästa gång jag träffar dom.. om dom vill x)

Efter detta gick vi hem till Ajjeh en liten stund. Träffade Simone - jätte söt :) - sen efter en liten stund så gick vi tillbaka till stan och gick på bio. Wolvorine. Biopremiär idag :D. Jag måste bara säga det att SF biosalongen (1) i Lund är skit snygg! Filmen var super!

Efter filmen stack jag till Malmö igen...



Mamma mötte upp mig vid busshållsplatsen och vi gick till Coop för att jag skulle kolla hur mycket Twilight DVD kostade där. Hittade den och köpte den tillsammans med en Nogger Mint. ♥
 



Från och med idag är jag nästan beroende av mini morötter - en stark konkurrent till glassen må jag säga. Kanske inte så kul att veta - men det kallas onödig fakta :)

//Kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Vad gör Ajje i Lund? :-o

2009-05-01 @ 20:41:32
Postat av: Eleonor

BÄSTA FILMEN EEEEEEVER :D

2009-05-01 @ 22:01:41
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0