Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

en fantasirik rubrik

Jag ska bara kolla på ett tvprogam som börjar nu. Sen ska jag fixa det allra sista på mitt rum. Håller ju på att möblera om och körde en vårstädning samtidigt. Har "slängt" ganska många gosedjur, men några favoriter får ändå stanna kvar :) 

I reklamen springer jag ner och hämtar glass.. Sen när rummet är klart så får jag la ta och visa lite efterbilder, glömde ta förebilder ^^. Men jag kan säga att jag har MYCKET mer space nu, nästan som ett dansgolv x)

Men nu ska jag ta och fokusera på programmet. Ha det gött

//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0