Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Eurovision Song Contest

Litauen och Israel har sjungt, nu är det Frankrike och sen kommer Sverige. Kom igen Malena.

Men jag hejjar ändå på Norge - som verkar vara stor favorit.

Vem hejjar ni på?

Nu kommer Malena så ska sluta skriva ^^

//Kram

Kommentarer
Postat av: MJ

Kom igen, han kunde ju inte sjunga! Låten sög. Han såg ut som en teddybjörn vilket säkert alla röstade för xD

2009-05-17 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0