Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Filmkväll med Madde

Igår stack jag ner till stan och mötte Madde utanför Hemmakväll. Vi hyrde fyra filmer och sedan gick vi till Ica för att köpa lite snacks till filmerna och sedan stack vi hem. Väl hemma drog vi (som vanligt) fram madrasser till tven och fixade iordning oss. Runt halv åtta kanske (?) var vi klara och satta igång den första filmen: Bröllopsduellen följt av Step up, Step up 2 och sist men inte minst Live your dream.

Klockan kan la ha vart runt två-halv tre på morgonen innan alla filmer var igenomtittade, då satte vi oss och spelade en omgång Skip-bo. Vi kollade ut och såg en söt ren på gården, hann tyvärr inte fotta.. eller de blev inga bra fotton då klockan ändå var typ halv fyra eller nått. Medan Madde la sig för att få lite sömn kröp jag upp i min säng och läste ut en bok, var fortfarande ganska pigg så det var ganska nära på att jag skulle gå upp igen för att ut och gå. Men jag låg var några minuter för att sedan somna in. Det är bara mörkt typ en eller två timmar nu. Jätte härligt :D

Vaknade av att telefonen ringde fem över tio. Sen dess har man vart vaken och varit ute största delen av dagen. Härlig (eller inte) solbränna på knän, armarna (sys mest på ena), nacke och ansikte. Toppen! Not!
Idag har vi iaf inte gjort så mycket. Målat lite, spelat kort och snabb monopol. Vi gick oxå över till "skolans" gungor där vi brukade hänga förut och snackade gamla minnen.

Madde stack hem och jag har inte gjort någonting sen dess. Fick städat lite på mitt rum. Ska dammsuga mattan när reklamen kommer. Kollar just nu på Terminator.

Hoppas ni har det bra. Skriver mer senare.

//Kramar

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

haha inte jag heller :P

2009-05-31 @ 20:09:43
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: beatrice ♥

jo det är jäte fin :)

2009-05-31 @ 20:21:52
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: MJ

Ja, jag förstod inte ditt förra svar om att du gått kurs om du visste det eller ej om inga regler.

2009-05-31 @ 20:47:27
Postat av: beatrice ♥

jo :D

2009-05-31 @ 20:48:24
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

händer det något roligt i veckan ? :D

2009-05-31 @ 21:55:05
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Emma

Hur mår du?:) har du gjort idag då?

2009-06-01 @ 07:45:50
URL: http://frovibarn.blogg.se/
Postat av: MJ

Trodde du blev sur när jag sa att dikter inte behöver skrivregler och du svarade att du gått på diktkurs i högstadiet.

2009-06-01 @ 09:21:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0