Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Gaahh :D:D

Wow, nu är jag glad. Kollade min mail nyss och fick se ett mail från STS. Ledsen Eleonor, ser inte ut som om du fått det - och inte kommer få. För det är en maillista på de som anmält sig till "find a friend" och eftersom jag inte var säker på om du skulle hänga med då när jag beställde så kryssa jag i den rutan.

Men iaf, superglad. Får se om man hittar nån :) och ja Eleonor, jag lovar att jag inte ska strunta i dig bara för det <3.

Längtar till avresan. Tiden går så segt.. men ändå så fort.. om någon förstår vad jag menar. Bara nått litet som påminner mig om resan eller om jag börjar tänka på det utan att veta om det så sitter jag där och ler som ett fån - ett galet fån ^^.

Men nu ska jag lägga mig. När jag hittar sladden till kameran (som på nått mystiskt sett har försvunnit :S) så kommer jag ladda upp några coola/fina bilder som jag tog på molnen tidigare idag. Häftigt var det iaf :)

Nattinatti
//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Haha det låter bra det : D

2009-05-19 @ 07:12:49
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/
Postat av: Beatrice [ foto , kläder & vardag]

om dagen igår :) :P ? vene (A)

2009-05-19 @ 08:40:36
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0