Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Götet

Idag blir det Göteborg. Det var nått jag inte visste när jag vaknade imorse. Men för ca en eller två timmesedan så bestämdes detta. Detta för att jag har biljetter kvar att utnyttja, och de går ut idag. Så Cecilia "får" två biljetter medan jag tar de andra två och så blir dom använda :) skönt det :P
Solen skiner och jag ska göra mig klar för den lilla resan. Kanske ses?
Aliquando et insanire iucundum est !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0