Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kom på..

Jag kom på att jag har två personer jag måste gratta :D

Den ena är Celsea som fyller 17 år idag :D
GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN ! <3

Den andra är Ewha som gifte sig i lördags, tyvärr kunde jag inte komma :(
GRATTIS EWHA <3



Kommentarer
Postat av: MJ

Smallville kommer 22 maj =D Tyvärr är Lana tillbaka :(

2009-05-05 @ 11:02:32
Postat av: Eleonor.

OJ skoja? vem är den lyckliga nu? kommer ihåg när hon skulle gifta sig med Björn....men men grattis till henne! (:

2009-05-05 @ 13:15:54
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0