Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Längtat..

.. och längtat på denna dag och nu är den här. Onsdagen den 13 maj 2009. Går bara till typ tolv idag för sen blir det Liseberg :) Ska bli skoj att få slappna av och bara skratta och njuta av att vara med vännerna. Och självklart åka en massa åkattraktioner. Sen är det ett måste att besöka Ben&Jerry's glassbar när man ändå får chansen till det. Läste på blogg.se's framsida för nån vecka sen eller nått att dom hade öppnat på Liseberg.

Jag vet att jag kommer vara super trött imorgon som vanligt eftersom jag kommer hem typ halv tolv eller nått - men brukar inte komma isäng förrän tolv-halv ett. Men jag klarar mig, i bästa fall blir det bara en promenad på skrea-strand medan klassen simmar på Klitte. Jag vill oxå simma <3. Har inte simmat på sjukt länge, men det är fortfarande kallt i havet så det går juh inte alls :(. Får försöka prata ihop mig med Andreas (läraren) och se hur vi ska göra med mig och simningen - för jag har ingen lust att få underkänt bara för att jag inte kan simma på Klitte, det är bara orättvist!

Jag får se om jag kanske ger nån uppdatering när jag är på Liseberg (skriver väl isåfall på min Twitter).. men vem vet, jag kanske får skickat iväg ett inlägg oxå.
Nä jag får ta och hitta på nått annat nu de sista tio minutrerna innan jag tar och trampar mig iväg till skolan´för jag har ingen aning om vad jag ska skriva om nu ^^

//Kramar


Kommentarer
Postat av: MJ

Förklara för mig vad Twitter är ^^

2009-05-13 @ 12:54:29
URL: http://metrobloggen.se/moviecorner
Postat av: beatrice [foto , vardag & kläder]

inget roligt planerat du då ? :D

2009-05-13 @ 14:10:51
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: matilda

lisberg är kul men grönan är bäst! :D

2009-05-13 @ 14:31:37
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0