Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Liseberg

Jaha, vad har vi åkt? Hm, allt utom de som vi inte hann med eller inte fick.. som tex. barnattraktionerna - förutom Rabalder. Sen hann vi inte heller åka Kaninresan, upp skjutet och sagoslottet. Sen fick vi inte åka Kanonen för det var typ nått fel på den. Stod i kön när den gick sönder :( men förutom det så var det hur skoj som helst.
Vid 5-6 tiden åt vi. Det skulle jag inte berätta igentligen, men jag gör det denna gången bara för att det hände nått roligt där inne på Lisebergs restaurangen (eller vad den heter). Jag, Emma och Chelsea stod i samma kö till kebaben. Jag hade precis sagt vad jag ville ha så medan han som stod där bakom hällde upp salladen på min tallrik säger Emma till mig "Jag kanske inte ska ha någon sallad". Killen fryser till med typ andra skoptag sallad och vänder huvudet mot mig och säger oroligt "Skulle du inte ha sallad?" efter att jag sagt ja på den frågan börja vi skratta alla tre. Efter det så tror jag att Emma fick sitt straff för det (bilden nedan) och det skrattade vi gott åt x).
En grej som en av personalen sa till oss när vi stod i kön till SpinRock och han skulle släppa in oss
"Tjabba tjena mittbena" det är nått jag inte hört sen jag typ gick i 5.an eller 6.an så det tyckte jag var lite kul :)
En lite irriterande grej som hände oxå, var att mina skor gick sönder. Eller dom har vart sådär lite halvtaskiga ett bra tag nu.. men de har ju hängt med ett tag oxå. Men de ska slängas nu när jag får chansen. Snubblade några gånger, men det får man ta :)
Jag och Emma checkade in Ben & Jerry's glassbar när vi ändå var på Liseberg. Vi delade på en bägare med två kulor i och det var lika gott som annars :) Tyvärr blev jag inte så blöt som jag ville bli och jag vann ingenting heller. Men jag hade superkul ändå och njöt av varje sekund tillsammans med mina vänner.
Vi som spenderade tiden på Liseberg tillsammans. Tack tjejer för en rolig dag :)
//kramar

Kommentarer
Postat av: MJ

Wow, du har verkligen gjort om i rummet. Ja, metrobloggen.se/moviecorner heter den :) blev sugen på en filmblogg när du tippade om filmer på din så tack ska du ha :)

2009-05-16 @ 06:36:20
URL: http://metrobloggen.se/moviecorner
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

sv. okej , men det låter ju bra! :)

2009-05-16 @ 09:24:29
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

:D <33

2009-05-16 @ 12:02:55
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

jag vet inte vad händer själv ? :)

2009-05-16 @ 12:09:39
URL: http://beattriicee.blogg.se/
Postat av: MJ

Den här gången var det du som inspirerade mig :-P deal with it! xD

2009-05-16 @ 12:26:34
Postat av: matilda

nåt kul som händer ikväll? :D

2009-05-16 @ 18:53:29
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0