Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Ny-gammalt rum

Ja, jag har ju möblerat om mitt rum. Här nedan kommer lite bilder från när det var som stökigast..



På denna bilden är iaf sängen och skrivbordet på rätt plats. Men det är fortfarande stökigt på golvet. Kan säga att jag slängde 36 nallar i en låda - men behöll 73 + 8 nallar som tillhör pappa - men som säger att jag ska ha dom på rummet och inte i nån låda (a)


Här är rummet klart. Ingonera den vita bokhyllan för den ska bort när pappa nu orkar med det. Förhoppningsvis imorgon eller på söndag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0