Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Prov

Hade ett litet prov nu i morse. Klar på en kvart x). Men frågan är om det blev godkänt. Men det tror jag. Det var ju inte så mycket jag inte kunde.

Nu är det en timme och en kvart kvar till naturen börjar.. har ingen aning om vad jag ska göra. Orkar igentligen inte sitta här.
......
Fick nyss reda på att jag blev godkänd. Nästan ett VG :) har lämnat in mina rörliga bilder och känsla bilden nu oxå :)

Men.. nu ska jag ta och tråka vidare i en timme och tio minuter.

/kramar


Kommentarer
Postat av: MJ

Alltså, Sara, låten var ärligt talat inte bra xD Men men, vi alla tycker olika =p

2009-05-19 @ 10:22:07
Postat av: matilda

Allt bra med dig? :)

2009-05-19 @ 11:43:45
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

jo, tror det iaf :)

2009-05-19 @ 16:13:35
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0