Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

School

Hehe, ännu en dag då man måste gå tidigare får kinesiskan :D För typ två/tre veckorsedan så skulle jag jobba.. denna gången är det läkarbesök.
Marika ringde dit imorse och de ringde tillbaka nån halvtimme/timme senare och sa att jag kunde komma samma dag - så man behöver inte vänta länge x).

Nästa onsdag kommer jag oxå att missa kinesiskan. Inte halva (som jag kommer göra idag) utan hela :D:D - då slutar jag redan klockan tolv. Så vid den här tiden om exakt en vecka så är jag hemma och förbereder mig infören super rolig "heldag" på Liseberg :D

Imorgon slutar vi oxå tidigare för att det inte blir någon mediakommunikation - så slutar strax innan 11 tror jag det blir. Så jag slipper äta Apelsinfisk imorgon - har ingen aning om vad det är och vill inte veta heller x)

Iaf, nu sitter jag och läser Kenzas och Blondinbellas bloggar och försöker hitta information om dom x) - nått tips om nån annan aktiv bloggare som många känner till? Säg gärna till då :) Sitter på lektionen - tro inte att jag inte jobbar för det gör jag - trotts att jag skriver i min egna blogg - men håller på med skoltidningen och jag skriver ju om "kändisbloggare".

Nä, tror jag ska ta och leta vidare, ha det så bra :)

//kramar


Kommentarer
Postat av: AMANDA FALK

vad roligt med liseberg :D

2009-05-11 @ 16:33:20
URL: http://amandajosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0