Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

.. snart sommarlov ..

Jag har inte varit på humör direkt för att skriva. Är igentligen inte det idag heller men skriver ändå xP - jag är nog inte ens på humör för att sitta vid datorn över huvudtaget. Men jag har inget att göra så jag får försöka fördriva tiden på nätet i en och en halv timma ^^.

Varför är jag inte på humör då? Jo, det är pga "saken" där hemma. "Saken" brukar jag kalla pappa när jag är arg på honom, vilket jag är just nu. Han bara bråkar och bråkar. Som tur är så är det snart sommarlov och då är jag förhoppningsvis inte hemma så ofta som jag är nu - stranden :D (eller jobb).

Ikväll blir det sång med "glass till barnen och kaffe och bulle till de vuxna" som det stod i pappret. Sen blir det väl plugg, även innan och efter.

I söndags kom tjejen som ska hyra hos oss och kollade på lägenheten - och tog den -.-  - så att flytta dit in efter sommaren är visst inte tal om :( Jag får väl kolla med pappa (eller Ulf) om (och isf när) det skulle bli ledigt i en lägenhet framme vid "skolan" - jag vet precis vilken lägenhet jag vill ha där. Mats gamla mysiga tvåa. Men den är ju upptagen just nu, och vem vet för hur länge?
Kommer du ihåg när vi alltid sprang upp till Mats Eleonor? Minns en gång när jag hade en "ny" mobil med kamera som man kunde filma med och allt, hur vi med den körde en show och allt sånt. Ooh, saknar er två och den gamla goda tiden <3

Men men, då är det en timme och en kvart kvar. Dags att hoppa iväg till en annan hemsida och se vad jag kan fördriva tiden med där. Hoppas ni har det bra :) här regnar det :( Men jag slipper iaf gå ut och ta några kort för läraren sa att det funkade med dom bilderna jag hade :) - och han gillade verkligen min känsla bild :D - skrattade nästan åt den för att man kunde se direkt vad den förmedlade x)

//kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Åh jag kommer ihåg det! jag saknar den tiden enormt, då man inte behövde oroa sig över vuxenlivet som närmar och närmar sig dag för dag! <3

2009-05-05 @ 13:14:53
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0