Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Stan med Nissan

Okej, då var man hemma igen. Trött efter allt gående på stan ^^ Men vi hittade det vi skulle hitta så är nöjd med dagens inköp :) Sen hur filmandet gick vill jag inte ens tänka på x). Jag får iaf hoppas att det blev nått av det som man kan redigera ihop. Annars har jag och Nissan en backup-plan - som Nissan kom på (som jag har haft i tankarna några dagar men slängt bort den) men som jag ska genomföra. OM jag nu får låna en liten kamera på onsdag. Annars får jag ju nöja mig med dagens inspelning.
Backup-planen är att jag kan filma alla känslor på Liseberg. Då får man ju många känslor i en och samma "film" - kanske kan få extra poäng för det där ;). Hehe, men det är ju såklart om jag får låna kamera eller inte.
Nä, nu ska jag sluta skriva och börja plugga.. känner mig hämsk för att jag inte påbörjat det innan, men jag har inte haft orken att plugga så jag får ta den smällen över att jag sitter här dagen innan två prov.. Ett av dom ska jag kolla om jag kan få skriva på onsdag istället - men det gick ju i stöpet redan nu. Är ju på Liseberg - eller iaf på väg dit, när jag har den lektionen.. attans. Nä får se om jag får göra det imorgon eller till nästa vecka kanske *hoppas, hoppas nästa vecka*
//Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0