Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Brudens bäste man

Efter att ha haft en rolig eftermiddag med Emma stack jag hem för att byta kläder. Skulle ner till stan och möta Alicia och kolla på bio - Änglar och Demoner.
Vi köpte lite godis på Hemmakväll och gick till Storan, men när vi kommer dit står det på en liten lapp "Ingen film visas ikväll" och vi bara "ameh, det stod ju i tidningen!" vi gick till stadsbion för att se om det kanske var tryckfel, men där fanns ytterligare en "ingen film visas ikväll"-lapp.

Vi gick tillbaka till Hemmakväll och valde ut en film vi kunde kolla på istället. Vi bestämde oss för Brudens bäste man och stack sedan hem till mig och kollade på den. Kan säga att den är värd att se om man inte sett den innan.

Brudens bäste man handlar om Tom. Toms bästa vän Hannah åker till Skottland i sex veckor för ett jobb. De hatar att vara ifrån varandra och mobilteckningen är urdålig. Medan Hannah är iväg försöker Tom trösta sig genom att göra samma grejer som han och Hannah brukar göra, fast med andra tjejer. Han inser oxå att han har känslor för sin bästa vän. Hannah kommer hem och visar upp sin skottske fästman Colin och frågar Tom om han vill bli hennes brudtärna. Han säger inte ja direkt, men efter att ha pratat med sina andra vänner säger han ja. Han vill ju självklart göra allt för henne, även om det innebär att förstöra hennes bröllopsdag.
Man åker till Skottland för att ha bröllopet där. Tom blir desperat så på hennes möhippa berättar han för henne att han älskar henne, men hon stannar ändå hos Colin så han åker hem. 

Om ni inte har sett den så tänker jag inte skriva slutet för det är la alltid kul att se själv hur det slutar utan att ha läst om det först?


Han gör vad som helst för att få brudgummen ur bilden.

Kommentarer
Postat av: Beatrice [foto, vardag & kläder]

inget ännu :P

själv ? :)

2009-05-22 @ 11:47:26
URL: http://beattriicee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0