Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tisdags kväll ...

I tisdags kväll var nog en av de roligaste kvällarna i mitt på länge - det måste jag nog säga!
Det var ju så att kören hade en liten avslutnigskväll igår kan man väl säga där familjen var inbjudna. Vi sjöng några sånger och efteråt blev det kaka, glass och saft/kaffe. Och det var under denna stund - fikastunden - som var sjukt kul. Även innan när jag hjälpte Barbro att bära in tallrikar och sånt. Då busade Emma och Nissan runt med Nissans kamera (som finns lite längre ner).
Även efter fikat när de små gått hem med sina föräldrar och det var typ jag, Emma och Nissan (plus Barbro) kvar så var vi tre ute och sa hejdå till varandra och det blev massa fumm.. fast nej, flummet fortsatte även där ute får man säga, om än lite mer än inomhus.
Klicka bara på bilderna om du vill se dom i ett större format :)
Tittut :D
(Emma:) "Okej vad händer ?"
(Jag:) "Hey, hon torkar sig på mig ?!"
(Jag:) "Nej inte mer !"
(Nissan:) "They are crazy. I don't know them :)"
Jag "snodde" Emmas sjal och hon jagar mig för att få tillbaka den..
Jag och Emma goes Vampires. (Emma jagar mig fortfarande)
Vi är vänner igen.. och jag får en puss på kind av Emma ?!
(Jag:) "Se upp, flygande äpple" (Emma:) "Aah" (Nissans ide;)
Emma och jag skrattar åt det flygande äpplet ?
Jag kan säga att Emma har noll koll på balansen
Hon trilla på mig två gånger under typ 5 sekunder!

Jag måste bara säga att jag älsar er tjejer, ni gjorde min kväll i förrgår. Tack :) <3

//kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0