Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

X-Men Origins: Wolverine

Igår var jag och Aje på biopremiären av X-men Orginis: Wolverine. Jag tycker det var jättebra, även om de andra X-men filmerna är lite mer "fantasiaction" i. Denna har "bara" action så att säga.

Man får ju följa Wolverine från det att han är runt 10 år till det att man möter honom i ettan (ungefär). Får se hans kärlek och när han är med i kriget. Hur han möter andra mutanter och massa sådant. Hur han får stål in i kroppen och massa sånt ^^

Vill inte berätta för mycket för er som vill se den och inte vet så mycket om den. Men ni som gillade de första X-men filmerna - ni kommer inte bli så besvikna tror jag. För i filmen finns humor, spänning, romantik och ilska samt mutanter ;D
Tipsar om denna filmen :)




//Kramar

Kommentarer
Postat av: Eleonor.

SV: Om jag har sett Twilight? :O

2009-05-02 @ 10:52:37
URL: http://eleonorfreak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0