Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Halkbanan

Idag var det till att gå upp tidigt. Satte klockan på fem och snoozade sedan i 30-45 minuter innan jag tvingade mig upp ur min varma sköna säng. Stack ner till stan, Murtans (en av våra trafikskolor), för att möta tre andra elever plus läraren som skulle ta oss till Halmstad.. Eller rättade sagt var det killarna som körde dit då jag och den andra tjejen inte ville köra dit x).
Men väl där fick vi iaf köra runt på halkiga banor och "dö" några gånger, om man säger så. Skulle det vart i verkliga livet så skulle vi ha dött. Men som tur var fick vi extraliv :). På vägen dit var vi alla nervösa, men efteråt var vi nästan lite kaxiga. Haha, nä kaxig är nog fel ord. Men det var iaf kul att snurra runt lite granna med bilen ^^ - Låter kanske inte kul men är det :)
Skulle kunna tänka mig göra det igen - om det inte kostade så mycket.
Sen åkte vi tillbaka hem, vi tjejer körde hem. Jag tog sista biten :) Men innan det tog vi ett stopp för att äta lite granna.. Nice dag - och rolig :) Skön grupp må jag säga. Alla vi fyra kommer ha ömkörning tillsammans på torsdag med. Haha, undrar hur det kommer gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0