Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Smått besviken på Disney kan man ju säga..

Okej, en i klassen visade nyligen ett inlägg som rikauteliggare hade publicerat i sin blogg i september. Jag vet inte om det är hon som har hittat denna, eller om någon har tipsat henne eller nått på det sättet. Men detta är iaf ett klipp som hon oxå lagt ut på sin blogg, och jag känner att jag oxå dela med mig av detta - för dom som har missat inlägget/inte följer hennes blogg.
Lite besviken blir man ju allt.. eller vad säger ni?

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Men vad fan :O brist på fantasi eller? aldrig märkt detta innan :)

2009-11-16 @ 20:19:52
URL: http://www.finest.se/eleonor123
Postat av: Eleonor

SV: Åh, vilket klokt "ordspråk" :)<3

2009-11-16 @ 22:17:14
URL: http://www.finest.se/eleonor123
Postat av: Nicky That Name

Vem bryr sig? Så länge man blir glad av Disney är det lugnt.

2009-11-28 @ 13:51:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0