Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

(USA-09) Dag 8: Santa Fe

Santa Fe, troligen en av mina favoritstäder. Eller kanske favorit är att ta i, men det var en otroligt mysig stad måste jag säga. Jag bara älskade hur husen här såg ut, så söta. En mixning mellan USA och Mexico.

Här stannade vi iaf i några timmar för att shoppa och senare under kvällen äta på en mexikansk restaruang. Senare under kvällen var vi i parken där det var någon sorts mini konsert. Hittade btw nya glasögon oxå :)

Haha, det är kanske inget att skratta åt. Men det var iaf någon gång under denna dagen som jag blev sjuk. Gick runt i tjocktröja och frös medan alla andra gick runt i linne och svettades typ. Jag la mig tidigt den dagen,
Emmie och jag delade tält för kvällen och hade tydligen satt upp tältet i en sluttning.. tur var så sov inte Emmie i tältet med mig (hon var kanske rädd att jag skulle smitta henne) för annars skulle hon få min fötter i huvudet, eller nått, då jag låg snett, eller vad man säger, när jag vaknade x).


Kommentarer
Postat av: Art By Tina

Vart i Usa ligger Santa Fe - otroligt dålig usa-geografi-koll.

2009-11-12 @ 17:49:37
URL: http://trueborn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0