Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Världens Farligaste Faror

Jag hade inget att läsa igår kväll när jag gick och la mig, så jag tog fram boken "Världens farligaste faror" och började läsa lite smått i den. På bara någon timme så fick jag lära mig mycket! Se coola/hemska bilder. Även om jag inte läst ut den - vilket man lätt kan göra om man har lust - så tycker jag att du (om du inte redan gjort det) ska ta och läsa den! Man får reda på mycket bra grejer faktiskt...

Kommentarer
Postat av: matilda

Nästa vecka har vi varit tillsammans i 10 månader :)

2009-12-01 @ 18:06:15
URL: http://elitecyclist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0