Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Death Cab For Cutie - Transatlanticism

Lite musik? Jag håller på att plugga för fullt just nu, men ikväll efter träningen om jag hinner och orkar så hade jag tänkt fortsätta skriva om USA resan. Det har vart lite slappt med det men jag lovar det kommer :P

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Vad gullig du är! har du "snobbiga prinsessor"? tror den heter så! på något sätt är den ALLTID utlånad när jag ska läsa den så jag får inte läsa i ordning nu :(

2009-10-12 @ 16:15:47
URL: http://improveme.se/blackstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0