Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Kanelbullensdag

Hej allihopa. Idag är det Kanelbullens dag och jag hoppas att ni äter många kanelbullar. Själv har jag fått en idag, men klockan är ju bara 10.20 än så länge så jag hinner nog trycka ner några bullar till innan dagen är slut.

I fredags efter skolan så stack jag till Malmö. Direkt när jag kom till stationen så undrade mamma om jag orkade gå på Entre då och självklart gjorde jag det. Så vi stack dit och gick i affärer. Köpte bara en kalender för 2010. I lördags köpte jag en kofta på lindex innan jag klippte mig. Därifrån åkte vi hem för att några minuter senare åka iväg igen med Leif till Skurup och till ett nyöppnat café "Tre glada hjärtan" som jag tycker att ni kan besöka om ni är i närheten. Efter det åkte vi kustvägen till Ystad och åt lunch på en kinesisk restaurang "Loong-Sching" tror jag den hette. Väldigt trevlig personal, spec den gamla gubben ^^ Diggar honom.. haha. Nä men det var oxå gott. Efter detta åkte vi hem och jag och mamma färgade håret på mig. Idag ska jag och mamma iväg till Jägersro och köpa skor och kolla på kläder. Sen kanske vi åker till Entre idag med för att köpa ett par snygga skor som jag prövade när vi var där i fredags. Men det är om jag inte hittar några andra på Skopunkten. Sen så sticker jag faktiskt hem till Falkenberg igen. Tyvärr blir det ingen dans idag för mig.. men jag överlever nog :)

Hoppas ni alla har haft en bra helg och får äta kanelbullar idag ^^
//Kramar


Kommentarer
Postat av: Eleonor

Vilken färg blev det? :)

2009-10-04 @ 11:44:32
URL: http://improveme.se/blackstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0