Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Projektarbete: Drömmer mig bort för en stund

Har igentligen textkommunikation nu, men vi har inga uppgifter där - inte vad jag vet iaf. Så jag sitter med mitt projektarbete (så jag kan sluta tidigare kanske). Sitter och drömmer bort till olika collage värden runt och just nu, i drömmen, sitter jag i Brighton som är "the most fun place to be if you are under 25". Låter ju.. roligt? Hehe, nä men det finns så många ställen som jag vill åka till efter studenten. Antigen för att plugga eller bara att se. Jag har sagt till mig själv att jag någon gång innan jag blir 25 så ska jag tågluffa i Europa. Man kan ju bara hoppas att den drömmen blir verklighet. Men det får tiden utvisa. Att fortsätta läsa utomlands ligger oxå på min att-göra-lista. Men allt handlar om pengar. Tyvärr.
Ytterligare en studentfest som man missar, det är imorgon och temat är "P". Man ska vara utklädd till något som börjar på P. Jag har hört att någon ska vara pumpa, präst, pingu m.m. innan svenskan så skämta(?) dom lite om att man kunde var Påverkad med xP. Synd att jag missar, men det gör jag gärna denna gången då Udo kommer :). Nä nu ska jag fortsätta drömma mig bort i världen. Vart ska jag nu? Australien eller Nya Zeeland?

Kommentarer
Postat av: Eleonor

SV: Tack underbara vän! jag finns här för dig också! jag vill känna att jag tycker om att gå till skolan. Man vet inte vad man har förens man har förlorat det heter det ju, tyvärr är detta sant :(

2009-10-14 @ 14:56:08
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: Emma..

du skulle ju vart painter eller papa smurf!! :O

2009-10-15 @ 10:26:26
Postat av: matilda

Tjabba!! :D

Nu är min blogg igång igen! Har varit riktigt usel på att blogga och svara på kommentarer... men nu är jag back on track! Dax att se till att läsarantalet ökar och att det blir en underhållande blogg. Har du tips om något du vill att jag ska skriva om eller är det något du undrar så skicka iväg en kommentar så ska jag skriva inlägg om det!

Hoppas du har en awesome torsdag!

//The road cyclist

2009-10-15 @ 15:01:30
URL: http://elitecyclist.blogg.se/
Postat av: Art By Tina

Kan inte annat än att hålla med - Brighton är verkligen ett helt fantastiskt ställe. Ett av de bästa platserna jag upplevt än så länge. Love it. Varit där massor med gånger.

2009-10-15 @ 20:14:42
URL: http://trueborn.blogg.se/
Postat av: Eleonor

SV: Det var skönt att höra :)<3

2009-10-16 @ 13:07:08
URL: http://improveme.se/blackstar
Postat av: Eleonor

Haha jag och Jocke snackade om detta på fyllan för ett tag sedan och jag bara "DU KUNDE HA KOMMIT PACKAD" XD haha fattar du? xD <33

2009-12-18 @ 00:51:08
URL: http://www.peleonor.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0