Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

School

Då har jag nog kommit till den där punkten då jag börjar försova mig. Har kommit försent till skolan varje dag denna veckan. Okej, det är bara tisdag idag, men ändå? Kan ju säga att det är nog ett rekord för mig. Så nu ska jag försöka lägga mig tidigt hädanefter. För det suger verkligen att komma försent.
Annars så var jag hos syven igår (nej mamma inte tjuven) och kollade om jag kunde läsa matte nästa termin. Sent påkommet, men bättre sent än aldrig, visst? Ska lämna in lappen om det senare idag när jag beger mig ner i stora huset, sen är det upp till rektorn att besluta om jag får eller inte. Haha, hatar verkligen matte, men det är något som måste läsas om jag ska ha bättre chans om jag ska fortsätta läsa senare. Men det har jag inte funderat på ännu.
Nu? Nu har jag ingen aning om vad jag ska göra. Har rörlig bild och som vanligt gör jag ingenting. Men ska sitta och fundera ut nån reklam iaf, jag som inte har nån fantasi..
Ha det bra /Kram

Kommentarer
Postat av: Nissepisse?

Jag kan ringa och väcka dig om du vill ;)xD<3 kramar :)

2009-10-13 @ 17:12:08
URL: http://cleawather.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0