Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

STS Reunion Party

Igår fick man träffa alla underbara människor igen. Okej, det var kanske inte precis alla men nästan. Band som ClubZebra var där, det var ett till band som jag inte kommer ihåg namnet på. Kan vara för att de inte var min typ av musik xP.
Sen var det lite danstävling, baskettävnlig, bästa bildtävling, bästa klädnad och lite sånt. Härlig musik och ... roligt återseende. Synd bara att man antagligen inte kommer ses igen :( Kanske om man springer på varandra någon gång eller bestämmer träff med någon/alla. Men annars tror jag inte det blir mycket med att ses :(.
Tyvärr har man ganska ont i fötterna efter att ha hoppat runt och spelat lite basket i typ 10cm klack ^^ Kul, ska bugga ikväll.. undrar hur det går XP
Två bilder från gårdagen..
2009-10-17
Aida, Marcus, Anton, Anna, Emmie och Nellie
2009-10-17
Morris, Clara, Emelie och Jaquline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0