Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Tidig Halloweenfest med laget

Igår (igentligen i förrgår), fredagen den 23 oktober, hade laget Halloweenfest. Nissan kom hem till mig efter skolan för att "hyssa till mig". Men tyvärr fick hon inte vara med på själva festen. Men det var kul ändå.
Nissan Fixar
Lite av resultatet..
Dags för håret.
"NIssans monster är klart"
Dannie, Anso, Alicia, Lubna och Sara
Olivia och Anne
Lefie och Sara

Kommentarer
Postat av: Eleonor

Fan vad frän du ser ut :D

2009-10-25 @ 14:33:14
URL: http://www.improveme.se/blackstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0