Hej! För dig som råkat hamna på min blogg kanske undrar vad den handlar om? Den handlar mest om min vardag, men även om något annat som hänt i världen som jag har lust att skriva om. Jag skriver inte för att få så många läsare som möjligt utan för att få "skriva av" mig. Hoppas ni trivs.

Vad var det nu då?

Jag vet att det var något som jag skulle blogga om innan, men nu kommer jag inte ihåg vad det var. Sitter i skolan och har rörlig bild. Pausar lite nu då vi har jobbat hela tiden sen kvart i 12 ungefär. Slutar om en timme och 15 minuter typ.
Efter skolan ska jag sticka till bibblan och möta Annso, Chelsea, Nissan och några till antagligen om jag fattar saken rätt och fika. Men jag vet inte när vi ska träffas :S Vet ingenting.
Jag är trött och vill bara hem och vila hjärnan som vart på högvarv sen kvart över 7 i morse då jag började övningsköra på bilskolan. Blä, om jag gör innertag så får jag straff att krypköra och svänga allt jag kan åt höger/vänster. Inte kul xP. Han skrämmer mig lite, men han är rolig ändå :)
//Kram

Kommentarer
Postat av: Nissan

Haha ! As mysigt med fika! FIKA FTW!! <3

2009-10-08 @ 19:53:58
URL: http://cleawather.bloggagratis.se
Postat av: Eleonor

SV: Precis! du och jag är så lika att det inte är sant! vi var nog tvillingar i ett annat liv! <3

OFC!!!! JAG SAKNAR DIG!

2009-10-09 @ 17:53:34
URL: http://improveme.se/blackstar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0